Pytania i odpowiedzi

"W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na Otoklim.pl?"

Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne, a następnie dodaj produkt do koszyka. Po przejściu do koszyka potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę płatności oraz formę dostawy zamówienia. W kolejnym kroku wpisz dane do wysyłki zamówienia oraz potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Ostatnią częścią podczas składania zamówienia jest podsumowanie. Gdy wszystko się zgadza, zamawiasz produkt w sklepie www.otoklim.pl Możesz także złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu: +48 71 782 79 67

 

"Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w Otoklim.pl?"

Dostępność produktu sprawdzisz klikając przycisk „Dodaj do koszyka" na karcie produktu. Znajdziesz tam także informacje o czasie dostawy produktu. Jeśli produkt jest niedostępny w sklepie, na karcie produktowej pojawi się informacja: "Produkt tymczasowo niedostępny". W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Czy Otoklim.pl posiada sklepy stacjonarne?"

Standardowo, jako, że jesteśmy sklepem internetowym, wszelkie produkty dostępne są na naszej stronie internetowej www.otoklim.pl Z uwagi na fakt, że większość produktów wysyłamy do Ciebie bezpośrednio z naszych magazynów, nie mamy możliwości zaprezentowania na żywo całego asortymentu. Możliwość zaprezentowania wybranych produktów na miejscu jest możliwe wyłącznie na terenie Wrocławia, gdzie posiadamy Showroom Otoklim pod adresem Robotnicza 54. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Czy sklep Otoklim.pl jest otwarty w sobotę?"

Nasz sklep internetowy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00. Wszystkie zamówienia oraz zapytania wysłane w sobotę i niedzielę realizujemy po weekendzie. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Jaki jest okres gwarancji produktów na Otoklim.pl?"

Na wszystkie zakupione produkty w sklepie www.otoklim.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji. Dla wybranych produktów istnieje także rozszerzona gwarancja producenta, która wynosi 36 miesięcy. Dla firm udzielana jest gwarancja na 12 miesięcy. Jeśli masz dodatkowe pytania w temacie udzielanej gwarancji, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Jak mogę zwrócić produkt w Otoklim.pl?"

Jeżeli z jakiegoś powodu produkt Ci nie odpowiada i nie minęło jeszcze 14 dni od jego zakupu, możesz zwrócić go do nas. Pod tym linkiem znajdziesz znajdziesz wszystkie niezbędne informacje związane ze zwrotem produktów: https://otoklim.pl/returns-open.php

 

"Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?"

Nasz sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Towar możesz odesłać jedynie nadając go w punkcie kurierskim lub na poczcie, pokrywając opłatę za przesyłkę we własnym zakresie. Przed wysyłką odpowiednio przygotuj produkt - umieść wszystkie zwracane produkty w kartonie i dobrze je zabezpiecz.

 

"Czy muszę posiadać konto w sklepie Otoklim.pl, aby złożyć zamówienie?"

Nie ma konieczności rejestracji, aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie. Można dokonać zakupu jednorazowego. Posiadanie konta niesie za sobą jednak wiele korzyści! Pozwoli Ci śledzić zamówienie, sprawdzić historię zamówień czy dokonywać zakupów bez konieczności podawania swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu. Możesz także złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu: +48 71 782 79 67

 

"Po co mam się rejestrować w sklepie Otoklim.pl?"

Dzięki rejestracji w naszym sklepie na bieżąco sprawdzisz status swojego zamówienia oraz historię swoich zakupów. Będziesz mógł także dokonywać zakupów bez konieczności podawania swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu. To bardzo wygodna i komfortowa forma zamówień.

 

"Jak moge się zarejestrować?"

Rejestrację możesz dokonać w zakładce "Moje Konto" na dole strony, korzystając z linka https://otoklim.pl/client-new.php?register lub przy składaniu zamówienia w koszyku sklepu.

 

"Zapomniałem hasła do konta, co mam zrobić?"

W przypadku, gdy zapomnisz hasło do swojego konta, kliknij w przycisk „Nie pamiętam loginu lub hasła” pod linkiem https://otoklim.pl/signin.php i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Po wpisaniu hasła kliknij przycisk "Przypomnij hasło". Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

 

"Gdzie składać reklamacje?"

W celu złożenia reklamacji napisz do nas drogą mailową na adres: zapytania@internettrade.pl

 

"Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie na Otoklim.pl?"

Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia w naszym sklepie internetowym www.otoklim.pl, zaloguj się na swoje konto sklepowe lub napisz do nas zapytanie na adres zapytania@internettrade.pl

 

"Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia w Otoklim.pl?"

Status zamówienia sprawdzisz pod tym linkiem: https://otoklim.pl/order-open.php Pamiętaj również, że na mailu, którego wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia, znajdziesz wszystkie informacje o tym, kiedy Twoje zamówienie zostanie zrealizowane.

 

"Czy mogę zmienić coś w swoim zamówieniu?"

Tak, ale tylko do momentu, kiedy zamówienie nie opuściło jeszcze naszego Magazynu. Po wysyłce produktów do Ciebie zmiany w zamówieniu nie są już możliwe do wykonania. Jeśli masz dodatkowe pytania w temacie zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"W jaki sposób mogę śledzić swoją paczkę?"

Po nadaniu przesyłki wysyłamy wiadomość e-mail z numerem przesyłki, umożliwiającym jej śledzenie. Numer Twojej przesyłki po jej wysłaniu będzie także dostępny na Twoim koncie sklepowym: https://otoklim.pl/signin.php Numer przesyłki pozwoli Ci precyzyjnie śledzić losy Twojej paczki na stronie przewoźnika.

 

"Jaki jest czas realizacji reklamacji?"

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

"Co zrobić, aby zareklamować produkt?"

Aby zareklamować produkt napisz do nas maila na adres zapytania@internettrade.pl oraz poza opisem powodu reklamacji dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonych elementów danego produktu jak również ich symbole. Wszystkie te elementy pomogą nam w przyspieszeniu procesu reklamacji.

 

"Czy sklep internetowy ponosi koszty odesłania reklamowanego produktu?"

Nie, koszty odesłania reklamowanego produktu ponosi Klient. Dotyczy to wszystkich towarów, które nie są objęte gwarancją door-to-door.

 

"Chcę kupić towar na firmę. Czy będę mógł go zwrócić?"

Nie, prawo do zwrotu mają tylko Konsumenci indywidualni. Zwrot towaru zakupionego na firmę nie jest możliwy.

 

"Dlaczego nie mogę używać towaru przed zwrotem? Chcę go przetestować."

Według opinii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Komisji Europejskiej można skorzystać z towaru zakupionego na odległość tylko w taki sposób, w jakim zrobilibyśmy to w sklepie stacjonarnym. Jeśli użyjemy towar w sposób wykraczający poza to, co zrobilibyśmy w sklepie stacjonarnym, sprzedawca ma prawo domagać się od nas odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości tego produktu.

 

"Czy dany produkt Otoklim.pl można oglądnąć w biurze we Wrocławiu?"

Ze względu na bardzo szeroki asortyment naszych produktów oferowanych na www.otoklim.pl oraz specyficznych potrzeb naszych Klientów nie wszystkie produkty prezentujemy w naszej ekspozycji w Showroom Otoklim. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Czy kierowca wniesie towar?"

W zależności od tego jaką opcję dostawy wybierzesz, kurierzy firm dostawczych wnoszą paczki jeśli nie przekraczają one wagi wielkogabarytowej. Jeśli paczka przekroczy taką wagę, wtedy kurier może poprosić o pomoc we wniesieniu. W przypadku nie otrzymania takiej pomocy, może odmówić dostarczenia paczki. W sytuacjach, gdy zamówienia są wielkogabarytowe, czyli dotyczą dużych palet, polecamy zorganizowanie w dniu doręczenia paczek pomocy sąsiada bądź kogoś znajomego. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Czy kurier będzie kontaktował się ze mną przed dostawą przesyłki?"

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przed dostawą przesyłki. Nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować, ponieważ jest to indywidualna kwestia każdego przewoźnika. Zależne jest to także od konkretnego kuriera obsługującego dany region dostaw i sposobu jego dostarczenia przesyłki. Jest to niestety niezależne od nas.

 

"Towar dojechał do mnie uszkodzony. Co mam dalej robić?"

W przypadku, kiedy towar dotarł do Ciebie uszkodzony, możesz złożyć reklamację. W pierwszej kolejności musisz spisać protokół z Kurierem - przysługuje na to 7 dni od czasu doręczenia. Następnie musisz przesłać protokół do nas na adres mailowy: zapytania@internettrade.pl wraz ze zdjęciami uszkodzeń oraz numerem zamówienia bądź faktury. Następnie będziemy rozpatrywać reklamację z dostawcą usługi odnośnie niewłaściwego doręczenia do Klienta.

 

"Ile kosztuje transport lub dostawa?"

Koszt dostawy znajdziesz zawsze na stronie konkretnego produktu w sekcji "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". W przypadku zamówień produktów powyżej określonej kwoty, dostawa na wwww.otoklim.pl jest bezpłatna. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Czy mogę odebrać towar osobiście w Otoklim.pl?"

Tak, na www.otoklim.pl posiadamy możliwość odbioru osobistego towarów, które dostępne są w naszym magazynie pod adresem ul. Robotnicza 54 we Wrocławiu. Aby odebrać towar, potwierdzić wcześniej ze sklepem jego dostępność. Nasz Magazyn wydaje towary od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.30. Jeśli towar chcesz odebrać do godziny 17.00, prosimy o wcześniejszy kontakt, aby odłożyć takie zamówienie. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Jaki jest czas dostawy?"

Czas dostawy określony jest przy każdym produkcie w sekcji "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo: sklep@otoklim.pl

 

"Jakie są dostępne formy płatności w Otoklim.pl?"

Wszystkie informacje o dostępnych formach płatności w naszym sklepie znajdziesz pod linkiem: https://otoklim.pl/Platnosci-cterms-pol-150.html

 

"Jakie są formy i koszty dostawy?"

Oferujemy różne sposoby dostawy. Koszty dostawy uzależnione są od rodzaju produktu oraz przewoźnika i formy płatności. Koszty przypisane są do każdego produktu na karcie produktowej. Wszystkie informacje na temat form dostawy oraz rodzajów Kurierów znajdziesz w sekcji "Dostawa" pod tym linkiem: https://otoklim.pl/Dostawa-cterms-pol-147.html

 

"Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?"

Niestesty nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień, ponieważ jest to uzależnione od firmy kurierskiej, a nie www.otoklim.pl

 

"Czy w Otoklim.pl mogę złożyć zmówienie telefoniczne"

Tak, w sklepie internetowym www.otoklim.pl możesz złożyć zamówienie telefoniczne. Wystarczy, że skontaktuj się z nami telefoniczne: + 48 71 782 79 67 a nasi eksperci z Biura Obsługi Klienta zrealizują Twoje zamówienie telefoniczne.

 

"Czy mogę dostać rabat na zakup produktów w Otoklim.pl?"

Rabaty udzielane są w zależności od wielkości i kwoty zamówienia. W celu uzyskania dokładnych informacji, prosimy o przesłanie w wiadomości e-mail na adres sklep@otoklim.pl zapytania wraz z podaniem ilości konkretnego produktu.

 

"W jaki sposób zwracane są pieniądze za zwrot towaru?"

Pieniądze za zwrócony towar przekazywane są na numer konta, który został podany w formularzu zwrotu (dostępny jest w zakłace "Zwroty"). Swój aktualny numer konta możesz także przesłać do nas na adres mailowy: zapytania@internettrade.pl

 

"W jaki sposób mogę skontaktować się z Serwisem?"

Z Serwisem możesz skontaktować się telefonicznie pod numerami telefonów: 502 700 521 lub +71 782 79 77

 

"Gdzie mogę kupić części zamienne do produktów Otoklim.pl?"

Niektóre części zamienne dostępne są w sklepie na naszej stronie internetowej. Jeśli nie znajdziesz interesującego Cię produktu, skontaktuj się z naszym Serwisem, a z pewnością pomożemy! Kontakt pod numerem telefonu: +71 782 79 77 lub 502 700 521

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Możesz napisać maila na adres zapytania@internettrade.pl

Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach: poniedziałek-piątek: 7:00-17:00

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem
pixel